Online Destek Hattı Hizmete Girdi


Üniversitemiz Öğrenci İşleri Daire Başkanlığının yetki ve sorumlulukları içerinde yer alan ve öğrencilerimizin eğitim-öğretim süreci içerisinde karşılaşabilecekleri sorunlar, tabi oldukları mevcut yönetmelikler, ders kayıtları gibi tüm soru ve sorunlarına cevap bulabilecekleri hafta içi mesai saatleri içerisinde canlı (online), diğer zamanlarda ise bırakacakları mesajlar (offline) ile tüm sorularının yanıtlanacağı 7/24 saat çalışma esasına tabi "Online Destek Hattı" hizmete girdi.

Konuyla ilgili açıklamada bulunan üniversitemiz Genel Sekreter V. Hasan Özyurt, "Çağın teknolojik değişimlerini yakalayarak, gençlerimizin üniversitemize ilk kayıttan başlayarak yaşamları boyunca yükseköğrenim ile ilgili sürecin tüm aşamalarında sorunsuz ve huzurlu bir akademik hayatı sürdürebilmeleri için yasa ve yönetmelikler çerçevesinde en kaliteli hizmeti verme misyonu ile çalışan Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımız, Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığının teknik destekleriyle 7/24 Online Destek Hattı hizmetini faaliyete geçirdiler. Tüm daire başkanlıklarımız, akademik birimlerimizle koordineli olarak, Amasya Üniversitesi öğrencileri başta olmak üzere "Amasya Üniversitesi Ailesi" ne mensup olan tüm iç ve dış paydaşlarımıza her konuda en iyi hizmeti verme gayreti içerisindeyiz." dedi.

Sistemi kullanmak için öğrencilerimizin yapması gereken sadece internet bağlantısı olan bir ortamdan mevcut otomasyon şifreleri ile Öğrenci İşleri Bilgi Sistemine [http://obis.amasya.edu.tr/] girerek Online Destek Hattını tıklamaları yeterlidir.

onlinee123

Amasya Üniversitesi

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü