Elektronik İmza Başvuruları


Elektronik İmza başvuru listesinde adı bulunduğu halde, e-posta adresi yanlış bildirilip Kamu SM'den e-posta alamayanlar, doğru kurumsal (amasya.edu.tr) adreslerini eimza@amasya.edu.tr adresine gönderebilirler.

A-BYS üzerinden üretilen verilerin elektronik ortamda ıslak imzaya eşdeğer kullanımını sağlamak amacıyla imzaya yetkili personele "Nitelikli Elektronik Sertifika" ve "Kart Okuyucu" temin edilecektir. Başvurular TÜBİTAK Kamu Sertifikasyon Merkezine, birimlerin hazırladığı listelere göre yapılmıştır. Kamu SM başvuru sahiplerinin kurumsal e-posta adreslerine başvuru form linkini ve başvuru erişim parolasını gönderecektir. Bu parola ile form elektronik ortamda doldurulduktan sonra çıktısı alınıp ıslak imzalanarak birim sekreterliklerine teslim edilmelidir. Birim sekreterliklerinde toplanan başvuru formları üst yazı ile Bilgi İşlem Daire Başkanlığı'na gönderilmesi gerekmektedir. Bu formu doldurmak için ilgili yardımcı kılavuz dokumana " Başvuru Formu Doldurma " linkinden ulaşılabilir veya birim e-imza sorumlunuzdan yardım alabilirsiniz.

 

** Paraf atan personele elektronik imza temin edilmeyecektir.
** Alınacak imzalar 3 yıl geçerli olacaktır.

 Bilgi İşlem Daire Başkanlığı